Bel ons

Mail ons

Hartverwarmende boodschappenactie voor Hospice en Logeerhuis Valkenhaeghe

Winkelcentrum Mierloseweg Helmond heeft onlangs een boodschappenactie gehouden waarbij de opbrengst voor Hospice en Logeerhuis Valkenhaeghe is. Vrijdag 02 juli 2021 werd de cheque van 2.000 euro overhandigd.

De exclusieve tas was te koop à 2 euro bij de deelnemende winkeliers aan de Mierloseweg. Er zijn maar liefst 1.000 tassen verkocht. ‘Geweldig om te vernemen dat Winkelierscentrum Mierloseweg Helmond Valkenhaeghe een warm hart toe draagt’: aldus Anita Schavemaker, algemeen directeur/bestuurder Sint Annaklooster.

Door steun van particulieren en bedrijven is het mogelijk om bij Hospice en Logeerhuis Valkenhaeghe extra comfort te bieden aan gasten in de laatste fase van het leven. Donaties zijn dan ook altijd meer dan welkom. Voor de 2.000 euro wist het team van Valkenhaeghe meteen een goede invulling: een luxe sta-op-stoel voor algemeen gebruik.

Over dit artikel
  • Geplaatst op: